Bizonyára mindnyájan ismeritek a rajongók által készített teaser-eket, trailer-eket, ami vagy egy másik stílus jegyeiben mutatja be az ismert filmet (lásd Scary Mary) vagy a "mi lenne ha?", illetve a "Szerintem így nézne ki, ha lenne belőle film".

Nos szörfölgetés közben ráleltem az egyik legnagyobb állatságra, amit valaha is készítettek, ami pedig nem más, mint Moby Dick versus Das Boot! Youtube-on kavarogtam a Das Boot videók között, amikor ráakadtam erre a gyöngyszemre. Szépen összevágja a két filmet, jól válogatja alá a zenét, bár kicsit döcögve indul, annál nagyobbat lehet röhögni a vége felé, főleg amikor a derék 16.szd-i matrózok szigonnyal támadnak az U-96-ra! Ahogy a film is tartalmazza, ez az Ultimate Naval Battle. Jürgen Prochnov vs. Gregory Peck. Remek lett, tényleg, Peat fel is hívta rá figyelmem, hogy ez megérdemel egy posztot. Hát akkor lássátok feleim szümtükkel, miről is beszéltem:
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr44644865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása