2008.09.16. 16:57
A maci anyátok
Kezdésnek- ajánlott zenei aláfestés:
Olvasom az Index egy frissen megjelent hírét, mely szerint a legjobban működő magyar tömegközlekedési vállalat újabb harcba kezd a fényes testén élősködők ellen. Ezzel nem is lenne baj, hogy igyekszik a bliccelőket visszaszorítani, ha nem ismernénk a módszereit. De ezekkel nem akarlak fárasztani, olvassatok BKV-figyelőt.
Az új projekt a következő. Szépen lezárják a 7E Kelenföldi végállomását, és csakis érvényes jeggyel lehet belépni oda. A részletes kidolgozás még folyik.
Na most, kérdem én, mégis hogyan tervezik ezt? Akik ismerik a környéket, tudják, hogy egymás mellett három "sziget" van kialakítva. Egy a 7-173-as buszoknak, egy a 103-asnak, valamint még egy a 141-esnek.
A BKV állomás mellett van a Volánbusz végállomás, valamint a MÁV részéről a Kelenföldi Pályaudvar is. Mivel épp a négyes metrot építik(és a balfaszkodást elnézve, ez el fog tartani még évekig), az átjárás egy kis részen történik, ugyanis körbevették az építkezést fallal. Ide akarnak valahová kordonokat felhúzni. Mivel a hír csak a 7-es buszról beszél, akkor tegyük fel, a másik két megálló kiesik ebből. Egy kis járadaszigetet akarnak körbezárni, ahol a csúcsforgalomba nem lehet megállni, annyian vannak? Ezentúl akkor csak egyesével lehet belépni a megállóba, hiszen az ellenőröktől és a kordontól nem fog senki felférni?
Metronál megértem, ott működik. Előbb vannak a jegyérvényesítő automaták, utána ellenőrök, nem lyukasztottál? Húzzál vissza a kurva anyádba kisköcsög, mer' szíjjelbaszom a fejedet!- hogy a mai általános kommunikációs stratégiát idézzem. Ha logikusan nézem, csak azt tudom elképzelni, majd a Kalauz érvényesíti. Akkor viszont nincs az utasok feje fölött átbeszélés, hogy milyet dugtam tegnap, dolgozni kell. Legalább annyit, hogy eltépjük finomat a jegyet. De ismétlem, ha nem alakítják át valahogy a megállót, akkor bizony ez nem fog működni. Marad a teljes blokád. Amivel meg az a baj, hogy ha nincs jegyed, mert nem is BKV-val akarsz menni, akkor hogy jutsz át? Mondjuk volántól a máv-hoz. Végigkerülöd Kelenföldet? Igazán fognak örülni azok, akiknek rohanni kell, mert nem akarja lekésni a csatlakozást. Mert lássuk be, a pontosság nem az előnyük a fent említett vállalatoknak.
De a baj megint csak velem van. Nem bízok abban, hogy sikerülni fog mindezt úgy megoldani, hogy az utasok ne szívjanak. Csak tudnám, mitől lettem ennyire szkeptikus. Ne válaszoljatok rá...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.