"Ilyet is láttunk már"- hogy egy kedves barátom szavait idézzem, aki egy bográcsozáskor a tűzbe esett lány sztoriját mesélte. Nos, tegnap megvolt az első PPP meeting, ahol könnygáz és vér nem folyt ugyan, de sör az igen. Sajnos többen visszamondták, szüret, korábban lefixált program, vagy "majdnem forradalom" miatti félelemtől, hogy nem lesznek éjszakai járatok. Szóval Kolompár Orbán, még számolunk!

Én a magam részéről kurva jól éreztem magam, örülök mindenkinek, aki volt, remélem ők is hasonlóan vannak. És nem hiszem, hogy mindez az elfogyasztott kettő vagy kilenc sör miatt volt így. Egy tipikus, ámbár megunhatatlan baráti beszélgetés volt, szex, filmek, részeges történetek. Amik egy kocsmában alap dolgok, egy templomban viszont tényleg furcsa lenne. Esetleg egyszer próbáljuk ki ott is. Csak bor mellett.

Jövőre (de szerintem jóval korábban), Veletek, Ugyanitt. Vagy máshol. Ámen

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr15674333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anatole · http://www.cartoonheroes.blog.hu 2008.09.21. 18:56:57

én is királyosan éreztem magam, amíg ott voltam, remélem mihamarabb lesz még ilyesmi

csavargo 77 2008.09.22. 11:49:46

Szépjónapot! Nos, tegnap hazaértem de sajnos későn.Lekéstem a nagy blogbüszkeség napját.Hogy sírva adják rá az inget az összes spanyol főnökömre!Azért komolyabb beszámolót vártam Peat:)!Pl: megettétek-e MuellR barátunk kövér máját?Kalandos volt-e a hazaút?Kifogyott-e a sörcsap?stb..stb..

Emperror · http://mobilmenetrendek.try.hu 2008.09.22. 18:00:32

Én is hibátlanul éreztem magam, annak ellenére, h csak csendes megfigyelőként vettem részt... ;)
süti beállítások módosítása