Doctor 2008.11.25. 23:53

Hallgassad!

Meg el is olvashatod, amit idetúrok, ha már a pálinkám elfogyott... Na, már nem azért, hogy hejjdeoffenzív legyek, de ez a rasztahouse tényleg hallgatható. Meg el is veszi a figyelmet arról, hog segédedzői fogalmam sincs, hogy miként kell képet beszúrni. Lusta vagyok összeszedni magam. Pedig írni akartam arról, hogy milyen jó volt Hollandiában, na meg ehez képeket is mellékelni. Nyilván Amszterdam, mégis mi a fenére gondoltál?! A dolog érdekessége, hogy NEM kifejezetten a drogok, vagy az örömlányok csaltak az elmebetegül beszélő emberek és a kerékpárok hazájába, hanem hogy meglátogassam a barátnőm. Nem. Nem a piroslámpás negyedben. Az iromány lényegében egy erkölcsi célzatú tanmese lett volna a hullakészen is viselkedni tudó raszták, illetőleg túristák, valamint helybéliek és a balkáni mentalitás minden jegyét felvonultató, buszmegállóban visítva okádó, 10+(?) éves, de azért a kulcsával a Kisnyál és a torz feliratot a plexibevéső (ha nem azt, azt is leszarom) divat-metroszekszuál-emo-humanoidok(?) között feszülő törésvonalról. Ááá, de inkább mégsem. Kell nekem az anyázó komment? Vagy lángoló koktél a nappaliba? Lófaszt. De azér jó, ha tudjátok, hogy kint drága a sör. Na, de mi a fenét is akartam? Ja, a zene...

 

 

Ugyankkor mégsem jó ez így... Csak megpróbálkozok majd ezzel holnap, addigra szedek össze képeket is, meg valaki csak majd elmagyarázza, hogyan is kell. Addig is málnás édesség, vagy erős pár a mi Istenünk, ahogy a múltkor a pókerasztalnál hallottam, én már nem tudom...

1 komment

Címkék: nefurgyele

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr93788904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.11.27. 15:22:57

Ezt hívom én gonzónak:) Kiváncsian várom a hosszabb beszámolót:P
süti beállítások módosítása