A tegnapi poszt kommentjei közt jött elő Anatole és MuellR performansza kapcsán az alábbi párbeszéd:

Anatole: Nem azért, de erre az Enter Sandman-re minden valamirevaló Metallica rajongó elsírná magát
MuellR: Sztem Grammy esélyesek vagyunk Anatole! Túlordítottuk a hangfalakat:D
Anatole: azoknak a hangfalaknak esélyük sem volt.
El tudom képzelni
"And the winners of the 2008. Grammy award for Loudest and Most out of The Tune Metal Singing are....."

Muellr: "...the craziest mutherfuckers from Buda and Pest. They will rock your fuckin' sock off, ANATOOOOOOOL AND MUELLEEEEEEER, Masters of Rock, Monsters of Metal!!!!"

Ha Ti is annyira laikusak vagytok, mint én, és bár értitek, miről van beszéltek, de mégsem tudjátok. Akkor Nektek is legalább olyan hasznos lesz a most következő videó, mint nekem. A Rocksuli mellett a legautentikusabb forrás arra nézve, hogy miről szól a metáááááál. Most mondhatjátok, hogy soha nem hallgattatok és nem érdekel Benneteket. De mindig ismertek meg új embereket, akikkel kocsmázni mentek, és a szokásos pina-sör témák mellé így felkerül ez is. És akkor ne nézzetek úgy, mint átlag magyar borjú a pandorfi bécsi kapura.Ja igen, a videó nem tegnapi és valószínűleg volt már máshol is, ezért a mi kurva anyánkat, egyenként.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr81810969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anatole · http://www.cartoonheroes.blog.hu 2008.12.08. 14:33:18

a Vegetarian Progressive Grindcore-nál kész lettem


PLAY IT FUCKING LOUD!!!!! \m/

csavargo 77 2008.12.09. 00:34:33

Ez nagyon nagy:)!
Most álltam meg Irun-ban (E) hogy megkeressem pontosan hova is kell mennem.Még egy laza 300km-em van vissza Palencia-ig....hát azt már végigröhögöm:)))...pöcs...:)))

I,,I (>.

Szöle 2008.12.09. 00:52:52

ház ezen beeszarok..:D hogy basszalak meg, hangosaaabbbra:D

csavargo 77 2008.12.09. 01:09:25

Én is be akartam fejezni MuellR, csak gondolom vmi parancsnak vette:)...szal
I,,I (x.x) I,,I

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.12.10. 00:17:10

Baszki, mik ezek a jelek?:D Csak én vok ekkora láma?

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2008.12.14. 19:15:43

Teddössze. Nézd másképp. Ezek metálcsápoló arcok. Ördögvilla, átszellemült arc:D
süti beállítások módosítása