Nem hittem volna, hogy valaha én fogok a WoW-ról posztolni, olyan témában, hogy mennyire de mennyire király reklámot dobtak össze, és hogy akkora feeling, mint állat. Kocsmában is ha szóbakerül ez a játék, inkább hozok még sört meg töményet, annyira nem köt le a dolog. De most a magamfajtákat is megszólították ezzel a gyönyörűséggel:

Silvio Dante istencsászár. Mekkora ötlet már ezt a mondatot ebbe a kontextusba helyezni? Ha esetleg nem értenéd, miről van szó, a tovább mögött lerántjuk a leplet róla. Bizony-bizony. Sopranos, s01e02. No meg, sok egyéb részben Al Pacinot utánozza Silvio a Keresztapa 3-ból: Just when I thought I was out... they pull me back in:

És hogy igazi fanatikus legyek:

Oké, ez már tényleg beteges. Annyira addict lennék a maffia terén, mint azok, akik WoW-oznak?

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr67847019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anatole · http://www.cartoonheroes.blog.hu 2008.12.29. 16:06:15

áh, nekem akkor is az Ozzys a kedvencem!
"I'm Ozzy Osbourne, and I'm the Prince of Darkness!"

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.12.29. 16:35:23

@Anatole: Erről eszembe jut egy rész a valóság sóból, amikor valami koncertet készült adni, és kék buborékos hátteret akart a díszlettervező, mire Ozzy kifakadt: Bubbels?Fuckin Bubbels? I'm Ozzy Osbourne, and I'm the Prince of Darkness

Mondjuk, lehet h pont annak kapcsán készítették így, mint a Sopranosból :)

Anatole · http://www.cartoonheroes.blog.hu 2008.12.29. 16:40:02

ja, én is láttam azt a buborékos kifakadását. Most komolyan, nincs igaza?

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2008.12.29. 16:57:43

Látjátok! Lemmy csak iszik és bagózik! Mit neki World of Warcraft!

Szöle 2008.12.29. 19:11:09

Mekkora durva már épp most nézem harmadjára a sorozatot:D
de wowozni nem fogok azért se :(

terran 2008.12.29. 20:29:26

ez a reklám eléggé elismeri, hogy mennyire addiktív a cucc

Anatole · http://www.cartoonheroes.blog.hu 2008.12.29. 21:26:40

áááá igenigenigen, már vártam az első szerencsétlent, aki betolja hogy régi!!!

AKCIÓ: aki beírja, hogy fake vagy photoshop, azt meghívom egy koró sörre

Emperror · http://mobilmenetrendek.try.hu 2008.12.29. 23:38:59

Ez vagy fake, vagy photoshop. (Az akció mindenkire vonatkozik, vagy majd sorsolsz a végén?)

Anatole · http://www.cartoonheroes.blog.hu 2008.12.29. 23:47:28

a sorsolással nem járnátok jól, mert magamat választanám

Parasite 2008.12.31. 00:47:29

Anatole 2008.12.29. 21:26:40
én vagyok a szerencsétlen mikor ti veritek egy 1000éves reklámra a répát? és ha beírom mivan? ne olvasd, ha nem tetszik, attól ez még a tényen nem változtat, ez nem egy mai reklám.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.12.31. 01:41:43

@Parasite: Már ne is haragudj, de ha régi, akkor mi van? Olvastad bárhol, hogy azt írtam volna, hogy új? Vagy a blognál, bárhol olyant, hogy "a legfrissebb dolgok?" Ez nem egy hír oldal, h percre pontos legyen. Az viszont tényleg beszarás, hogy mindig vannak olyanok, akik bármire képesek beírni, h bazmeg, de régi. A rekord, amikor egy két hetes dolgokra írták.És kb így: bazmeg, ez legalább két hetes, rééégi...

Nekem új volt ez a videó. És akkor mi van? Senki nem veri a répát rá, h jajj, nézzed mán' , tök új meg akármi. A blog címe: oszt gyün ami gyün, olvad el a policyt. Volt korábban egy poszt egy 1917-es kolozsvári némafilmről. Akkor az mi? Őskövület?

Anatole · http://www.cartoonheroes.blog.hu 2008.12.31. 14:19:58

Hát dióhéjban ennyi.
Még tartozik hozzá, hogy nincs egy kibaszott értelmes hozzászólásod, akkor most minek?
Elhiheted, hogy enm fogunk elsüllyedni szégyenünkben és nem fogjuk alkoholba fojtani a bánatunkat (mondjuk erre megvan az esély, de ennek nincs köze a retardált hozzászólásokhoz vagy a bánathoz). Régi. Naésakkor konkrétan hova szarjak? És még Politikailag Korrekt voltam.

Parasite 2008.12.31. 21:33:34

mi a fasznak van blogod, ha nem bírod a kritikát? ez egy fos bejegyzés, egy régi reklámról és azt hiszed te szartad a spanyolviaszt. nem kötelező blogolni, nekem meg nem kötelező hozzászólni, de kettőnk közül mégis te vagy a lúzer, mert én pont leszarom a blogodat, meg téged is. te nem szartad le, amit én írtam, sőt. erről ennyit. boldog új évet

Parasite 2008.12.31. 21:36:59

lol, most hogy elolvastam a policy-t még inkább nem értem mire fel volt ez a nagy felháborodás :D lehet policy-t kéne váltani? :D

Anatole · http://www.cartoonheroes.blog.hu 2009.01.01. 00:35:39

azt hiszed te szartad a spanyolviaszt? Miről beszélsz? Látod valahová azt írva, hogy: "Hé, ezt még ám senki sem látta, zsír új, egy perce kaptam a készítőktől légipostán"?

amúgy nem nevezném felháborodásnak, inkább annak adtunk hangot, hogy a kommentelők között mindig van egy-két IQhuszár aki beírja, hogy régi vagy hogy fake. Ez valami perverzió lehet, nem?

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2009.01.01. 13:47:02

Nah ebbe énis beszállok baszki!:D Nos hiába "kurvarégi", az index mégis kirakta címlapra, és nagy valószínűséggel így jutottak el hozzánk a csak fikázásra specializálódott véglények. Ők valamiért leszarták, hogy nem tegnap készült. Ráadásul a poszthoz nem csak a reklám tartozik, hanem a magyarázó videók is, így komplett, érdemes együtt értékelni az egészet.

Véleményem szerint az hogy "elég régi" nem kritika, csak egy fellengzős odaböfögés. De tényleg. Most akkor nem tehetünk ki semmit amit nem tegnap csináltak, mert jönnek a "kritikusok" és földbe döngölnek minket vaskos beszólásaikkal, hogy "óóbbazmeg régi"? Mi nem a kritikát nem bírjuk, hanem az emberi primitívséget.
Egyelőre ennyi. BUÉK!

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.01.01. 14:57:33

Parasite- ki beszél kritikáról? Azért, mert trollként beírod, h régi, az még nem kritika. Semmi különbség nincs az elsőzés és e közt. Vagy aki elsőzik, az is kritikát ír? Te kevered a szezont a faszommal.

Azzal, hogy válaszoltam neked, nos, ez a jól neveltség, fiacskám. A csövesnek is válaszolok, ha fedélnélkült akar eladni vagy cigit kér.

Azt pedig áruld már el nekem, hol a faszba írtam olyat, h ezzel feltaláltam a spanyol viaszt? Ha nem tetszik a blog, hát úúúúristen, igyekszem nem kétségbeesni és rászokni emiatt a heroinra.

Egyezzünk ki egy döntetlenbe. Te többé nem olvasol minket, mi pedig nem válaszolunk neked. És akkor boldog lesz mindenki új éve

csavargo 77 2009.01.02. 10:58:00

Hehe.És ismét a régi jó: RÉGI!
Nekünk a Régiző kommentelők régiek.Szóval találj ki új szót a régire mert ez már régi.Legyél eredetibb kicsit!
A másik meg, ha ez kritika volt akkor annak is régi:).Konzultálj Réz Andrissal, az tud kritizálni (mondjuk nem csípem a csókát).

Jaa...és remélem a sok újdonság keresése közben egyszer ráakadsz erre az oldalra is:

www.erintes.com/vege.html

mondjuk ez is már régi......
:)

csavargo 77 2009.01.02. 13:46:54

A nemzetközi helyzet fokozódik, én éledezem, sokat csendespihenek szilveszter óta:).

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.01.02. 13:52:02

Szilveszter óta? Basszus, másodika van:DDD Úgy mondod, ha legalább egy hete történt volna:P

csavargo 77 2009.01.02. 14:23:51

Úbazz...akkor tényleg sokat ittam...
Biztos még csak másodika van?:)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.01.02. 14:34:54

Nagyon remélem, mert akkor még négy napom van tanulni nemzetközijogra meg alkotmányjogra :D:D:D
süti beállítások módosítása