Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.






Ennek a posztnak sem lesz konkrét értelme, leszámítva, hogy babonaposzt. Ha a blog.hu is úgy akarja, akkor reggel 10-kor élesedik mikor épp vörös nyakkendőm mögött izzadok a -3 fokban a 322-es szoba mélyén, miközben próbálok beszámolni arról, mi is az a zEjU! Ráadásul Peat és Anatole ebben az időben fog politikailag kommunikálni egy papírlapra, úgyhogy érettük is szól eme firkanás.

Válogatott ökörségek lesz, meg nosztalgia, meg komor, meg vidámság

Az első videó a brávó hicc valahányas számú kazettájáról ötlött eszembe, még úgy a 90-es évek koraközepéről

Ez meg itten real dixie csűrdöngölő, szintén abból az időből 

Lelki békém miatt rakom csak be eztet

Sosztakovics, 8. (Sztálingrád) szimfónia - részlet -, a zseniális Mravinszkíj vezényletében

Sör

Nem sör, Guinness!

És mielőtt azt hinnétek elkurvultam itten, (muff)METÁL!

Mi bajod van? Netán Grájnd-kór?

 

És végezetül örökbecsű Rage Against the Machine

Nostehátszóvalakkor, indzsoj ezt a kis cock-tail-t! és HAJRÁ LÓGÓS POLITOLÓGUSOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr43866586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2009.01.09. 14:59:46

Bocsánat, nem vörös nyakkendőben voltam, mert azt még az augusztusi esküvőn lehánytam,összezsíroztam stb.

Anatole · http://www.cartoonheroes.blog.hu 2009.01.10. 02:40:37

hát azért a sima szerelésed is meghatotta a ratót

RekleFG 2009.01.11. 22:30:56

No de MuellR! A Grájnd-kór-os beszólásért mikor fizetsz nekem jogdíjat? :D:D:D

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2009.01.11. 22:33:27

RekleFG! Mivel anno nem tetted megjegyzésed után, hogy törvény védve, regisztrált beszólás ezért vettem a bátorságot, hogy, szabadon felhasználjam nonprofit célokra. Amúgy az MSN szabályzatát ha elolvasod, ott írják, hogy szerzői jogok ohne, amit írsz, szabadon plagizálható!:D Üdv a jogok varázslatos világában!:D
süti beállítások módosítása