Nem tudom, kinek mit mond a Microsoft Songsmith nevű program. Én ma hallottam először róla, de ezt a nevet ezután a reklám után az emlékezetembe véstem. A videó 30. másodperce környékén erőteljes érfelvágási kényszer jött már rám, jóllehet alapjáraton nem vagyok emós. Mindegy, nézzétek meg és szörnyülködjünk együtt...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr7881946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2009.01.16. 17:17:32

ÉS baszki még karaoke opció is van benne. Én 26 másodpercig bírtam!

Szöle 2009.01.16. 17:52:55

2 hozzáfűznivalóm van:

1. nemcsoda, hogy annyi kékhalál fordul elő, mert a M-nál mindenki ezzel kornyikál, ahelyett, hogy érdemi munkát csinálnának...

2. mikor elviszi a gyorsétterembe a laptopot és a srác kérdez tőle vmit, lelki füleimmel meghallottam, itthon hasonló karaktereknél mi lenne a szöveg: "jááj, de sukár láptopod, hogy egyem ki a szívedet! Ó ha nekem ilyenem lenne, de hát én csóró vagyok a devla vinné el

Anatole · http://www.cartoonheroes.blog.hu 2009.01.16. 23:59:45

@Szöle: én inkább azt hallom a lelki szemeimmel: "jááj, de sukár láptopod, adide, ha nem akarsz kést a bordáid közé"

Nem vagyok hajlandó elhinni, hogy ez nem paródia. Nem vagyok hajlandó elhinni, hogy ez nem paródia. Nem vagyok hajlandó elhinni, hogy ez nem paródia. Nem vagyok hajlandó elhinni, hogy ez nem paródia. Nem vagyok hajlandó elhinni, hogy ez nem paródia.
Baromi súlyos.

Szöle 2009.01.17. 02:10:03

@Anatole: nem akartam ilyen indiszkrét lenni, hogy " rákos legyen a gyomrod szája; gyertyát viszek a templom parazsára, hogy bénítson meg a jáóisten!"pysz

csavargo 77 2009.01.18. 11:01:56

Végignéztem.
Ezeket lelövik, ugye?
süti beállítások módosítása