Ákoos 2009.03.04. 20:32

Cartoon World War

Pályafutásom során találkoztam már Shakespeare összes rövidennel, és más összefoglaló jellegű művel. Amit most találtam az is hasonló és mivel én vizuális tipus vagyok igen csak tetszetősnek találtam. Javasolnám is a történelem könyvek szerzőinek, hogy hasonló formában próbálják meg a következőt...
Summa sumárum -hogy egy tanáromat idézzem- íme a mű:

(Kép nagyítása: jobb egérklikk- kép megjelenítése, majd a képre katt)

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr2981797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása