Azoknak, akik nem tudják, miről van szó(én is ilyen voltam tegnapelőttig), gyorsan közlöm megnyugtalólag, nevezett úriember nem rokona a "nagy" "művészőnek". Viszont az ő tehetsége engem is megvett kilóra(hogy ezzel jól járt vagy sem, mellékes).

A magyar kertévéken szocializálódott tömegeknek a hangutánzás kimerül Bagi és Nacsa előadásiban, amiről lássuk be fájdalmasan, bár a tehetségük megvan, utoljára akkor voltak viccesek, amikor berobbantak a köztudatba. Ezért is nagy öröm számomra, amikor olyan teheségekbe ütközök(még ha későn is-értsd, igen, régi, és ki a faszt érdekel?), mint Aries(innen is köszi mégegyszer Lufy). De nem kertelek tovább. Nézzétek meg, kiket utánoz ő, és aki a legtöbbet eltalálja, az nyert :) Anatole-MuellR, nektek majd keresek valami metálosat, hogy ti se maradjatok szórakozás nélkül.

Következzék hát Aries Spears:

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr301099071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2009.05.05. 00:23:22

Hát nemtom, én nem ismertem föl mit "parodizál" nem vagyok otthon a nigger (igen, az egyenlőség híve vagyok, ők mondhassák, akkor én is) "kultúrában". De gettóarcoknak biztos értékes darab!
süti beállítások módosítása