Thaddeus Griffin 2009.06.12. 10:00

Hár-om

Om-om-om, próbálok én is mediatizálni meditálni, mert bent ülök az egyetemen, és már nagyon mennék haza egy sikeres vizsgáról. Mert bizony, már csak három van hátra összesen, és nem kellene újra menni egyikből sem, hogy legyen még egy ráadás, csak úgy, a magyar igazságért. Nem, az három.

Most csak értem szólnak a harangok babonaposztok, mert szerzőtársaim mind abszolválták a politikai kommunikáció elnevésű csodálatos tárgyat, remélem, mától én is elmondhatom ezt magamról. Eléggé össze-vissza ez a poszt, de bassza meg, napok óta 2-3 órákat alszok, és már vagy háromszor töröltem ki a klaviatúrára zuhanó fejem által íródott iet3j3333333333333333333333333333333333333333333333333333333qqqqgg sorokat. Úgyhogy, a poszt élesedésekor kéretik teli torokból üvölteni(ez meg a másik, úgy fáj a torkom, hogy nyelni nem tudok, ami az éhen halással fenyegetne, ha kurva lennék) a HAJRÁ LÓGÓS POLITOLÓGUSOKAT! Köszönöm.

És hogy Ti se unatkozzatok, míg én szenvedek, nézzétek meg az alábbi videót, amin a faszi 100 karakter hangját utánozza öt percben. Bevallom, láttam már viccesebbet, de most nem tudok jobbat posztolni:

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr71180202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása