Ki ne ismerné a 90-es évek átszinkronizálási hullámának egyik sztárjának számító Meteorológus Mihályt! Emberek 10ezrei kacagtak az igénytelen, alpári szövegeken, amit egy szerencsétlen időjós szájába adtak unatkozó fiatalok. Mindenki azt hitte, hogy mint minden ilyen poén, ez is 3 napig tart, ám a lelkes Gróf Balázs animátor és az eredeti hangkölcsönző Osztermayer "Rizsa" Péter elhatározta, rajzfilmsorozatot készít az ikonból! Íme az első epizód, szeptember 15-én jön a következő. Tökéletesen használthatatlan előrejelzés, úgy, mint akármelyik normális, de ezen talán még lehet röhögni is. Aktualitása, hogy kitér a melegfelvonulásra is!

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr971360501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ákoos 2009.09.04. 22:39:55

Wááááá, ez nagy!

paranoid T.R. marcipan 2009.09.08. 20:45:50

lassan felmondom fejből is:D

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.09.09. 00:19:55

Csak ne előttem!!! Nekem már vagy 30szor elmondta, úgy, hogy a franc sem kérdezte :D:D

paranoid T.R. marcipan 2009.09.09. 11:31:33

@Thaddeus Griffin: és még a nők a pletykásak! fel vagyok háborodva!
és különben is, nem is mondtam el az egészet, csak az ilyen korallzátonyokról meg a pingvinekről értekeztem. például, a majmokról nem is. és a flexről is csak keveset.
na ugye?:)

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2009.09.09. 17:59:10

@paranoid marcipan: A nemaBalaton és az elcsatolt területek mért nem kerültek szóba? Azt tanuld meg jól, mert általában kérdezem, bár a tételsorban nincs benne!:D
süti beállítások módosítása