Emperror 2009.10.04. 15:07

Aszonnya fórum

Az egész ott kezdődött, hogy megkérdeztem Peatet, kell-e nekünk fórum. Peat már régóta várta ezt a kérdést, és bár nem nagyon merte ezt a nagyközönség előtt bevallani, de korábban voltak éjszakái, amikor csuromvizesen arra riadt fel, hogy szeretett blogjának még mindig nincsen fóruma. Már csak a Kérdést várta. Így tehát felajánlásomra mohón lecsapott, tettetett "miért is ne?" egykedvűséggel.

Részemről egy picit máshol kezdődött a történet. Majd' egy éve kezdtem el fejleszteni egy programot mobilra, amelynek lényege, hogy Volánbusz-menetrendeket képes megjeleníteni telefonon. Összes járat kilistázása, legközelebbi járat, jegyárak, meg mindenféle csilivili extra. Debütálásakor ismerősi körökben hatalmas sikert aratott, így ezen felbuzdulva úgy döntöttem, megcsinálom, hogy bárki írhasson rá menetrendet. Ez a változat szeptember elejére készült el, a honlapjával együtt. A honlaphoz telepítettem egy phpBB fórumot is. Ezzel nem is volt probléma, viszont látogatókat nem adtak hozzá. Így tehát némi hátsó szándékkal megkérdeztem Peat papát, hogy mi lenne, ha létrehoznánk a blognak egy fórumot, ahol mindenkinek szabad agymenése lehet bármilyen témáról, amiről nincs kedve komolyabban postolni, de azért érdekelné mások véleménye.

És akkor megtaláltuk a közös nevezőt. Peatnek végre lett egy fóruma, és visszarakhatta az üveg Ambienjét a polcra, én pedig megadtam az esélyt az oldalamnak, hogy egy normális fóruma legyen.

Summa-summarum: eljött a nap, amikor az Oszt gyün ami gyün' végre önálló fórumot kapott. Mindenkit szeretettel várunk, topicokat szabadon lehet nyitogatni, szavazásokat szintúgy, megkötések nincsenek.

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr851426932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása