MuellR 2009.12.08. 16:00

Második

Nagy sóhajtással ugyan, de belevágok a szemeszter 2. babonaposztjába. Ahogy kollégám írta, eléggé elpuhultunk a nagy szorgalmaskodás időszakában, úgyhogy most nem győzünk merre kapkodni. 16:00-kor Peat, Anatole és Én megyünk vizsgázunk nemzeti és etnikai kisebbségekből, de főként magunkból, magyarokból. Mint a régi vicc tarotta, a legskizofrénebb ország Magyarország, mert önmagát veszi körbe. Lehet nem így volt, de már fáradt vagyok, és mint jeleztem a vicc is régi. Nos tehát magyarok mindenhol élnek a világon (de hivatalosan 7 országban biztos), természetesen az anyaországon kívül leginkább a szomszédos, valaha régen elcsatolt, területeken. Próbáltam a legjelentősebb területekről (vagy amik a vizsgán szóbajöhetnek, mégis csak babonaposzt) különféle kultúrához kapcsolódó videót keresni, többé kevésbé jól. Lehet nem oly színes, mint amilyennek kigondoltam, de a 3GP, homemade videoklipek és semmitmondó dolgok igencsak felülreprezentáltak a tecsőn. Valamennyit azért sikerült. Ezekbe pillanthattok bele itt, miközben azt ordítjátok, HAJRÁ LÓGÓS POLITOLÓGUSOK!

Az első videó (Északról indulva) felvidéki népi parádé tótul is meg igen.

Az második videó nem annyira kultúr, mint hát Kárpátalján játszódik. De legalább főznek.

És hogy ne maradjunk le semmiről, mi ínyenc, itt a 2. rész!

Szép Erdélyországból ugyanaz a táncitánci, de mégsem. 

És végül a Délvidék, amiről tényleg csak ezt találtam...

Végezetül következzék egy etno-rock (vagy mifene) az anyaországból.

Igen, jól láttátok. A basszer Laczik Fecó a Beatricéből.
Tovább nem is csűröm-csavarom, mert csak én jönnék ki belőle rosszul, szóval nézzetek, s HAJRÁLÓGÓSPOLITOLÓGUSOK
 

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr841582276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása