Igen, én büszkén vállalom heteroszexualitásom. Mert én, ellentétben a sok buzival, képes vagyok felvirágoztatni a magyarságot. Hiszen fogyunk. És ezekben a vészterhes időkben egyesek képesek engedélyezni, sőt bátorítani olyan kapcsolatokat, amelyeknek nem lehet gyümölcse.

De szigorúan bekapom tövig, mert a mélyen konzervatív világnézetem szerint senki más nem láthatja az ember farkát. Az is lehet, hogy egy anális menetet is lezavarunk. Mindkettőben az a jó, hogy egyetlen becses tulajdonomat így megőrizhetem.

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr412084951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angel · http://felvilagos.blog.hu/ 2010.06.16. 00:27:24

szeptember 4-re megvan a programunk, megnézzük azt a sok beteg embert, aki azt próbálja hangsúlyozni, hogy csakis, de csakis ő a normális. meg persze keresünk valakit, akit ünnepélyes keretek között leszophatunk egy szökőkútban. csakhogy mi is bizonyítsunk, ha már ott vagyunk =D

hazitroll 2010.06.16. 11:10:47

Az normális, hogy én csak addig értem a szösszenetet, hogy bekapod tövig? :)

paranoid T.R. marcipan 2010.06.16. 11:20:48

@hazitroll: koncentrálj, utána nincs már sok szöveg:)
csak arra céloztam, h kedvelem azt a fajta konzervatív vallásosságot, amelyik szerint az anál dp rendben van, mert a szűzhártya ugye nem ott van, így nem is lehet ezzel elvenni.

hazitroll 2010.06.16. 13:06:16

@paranoid T.R. marcipan: Azt a fajta konzervatívan vallásos réteget én is kedvelem - kedvelném - akinek _ekkora_ melle van, és mindenkinek bekapja tövig :) (az análról privátban) Egyébként a cinizmust, amit kiolvasni vélek szavaidból értem, és én sem értem a mögöttes indíttatást. De sokféle a világ, sokan sokmindent, sokfele bekapnak...

Angel · http://felvilagos.blog.hu/ 2010.06.16. 22:09:26

@Thaddeus Griffin: azt hiszem az erről alkotott elméletemet kifejtettem msn-en... XD
@paranoid T.R. marcipan: ezen nem csak te vagy ledöbbenve. tegyük fel azt a csodás kérdést, hogy tudunk-e szűznek nevezni egy olyan lánykát, aki már végigszopta a focicsapatot? én spec nem, de lehet, hogy ez amiatt van, mert egy prűd picsa vagyok, aki nem halad a korral. =D

hazitroll 2010.06.17. 12:13:53

@Angel: Szerintem azon sok múlik, hogy kispályás vagy nagypályás focicsapatról van szó. Egyébként meg a kérdést meg lehet közelíteni orvosi meg erkölcsi oldalról. Orvosilag szűz, az erkölcs meg vitatható.

paranoid T.R. marcipan 2010.06.17. 21:21:44

@hazitroll: orvosilag a legtöbb esetben csak a szüléskor szakad el végleg, és gyárilag is lyukas. erkölcsileg meg az első bugyiba nyúlkáláskor elveszik :)

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2010.06.17. 22:57:35

Csak kapkodom itt a fejem, hoy micsoda fartő alakult ki távollétemben.

Akarom mondani fertő.

Ha választani kell, akkor az utóbbira fizetnék be; a fartő várhat.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2010.06.17. 22:58:42

És visszatérve a poszt címére: annak a szökőkútnak a GPS-kordinátáit én is kérném szépen.

paranoid T.R. marcipan 2010.06.17. 23:18:24

@csurtus: egyértelmű. minden lehetőséget megragadok, h kifejezzem a patriarchális berendezkedésbe vetett hitem.

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2010.06.19. 23:47:24

Lesz hetero felvonulás? Ellopták cimborám ötletét. Felháborító.
süti beállítások módosítása