Viccas 2007.09.13. 13:42

elveszett és fél

Hát történt az esett tegnap este edzés után, benéztünk többiekhez a tokajba, gondolván nézzük a tegnapi ........ minősítésű ......bíró által vezetett meccset. Egyszercsak a piercingem fogja magát és önállóan tovább minősíti a meccset önálló véleményét kinyilvánítva és leugrik helyéről (jobb szemem vagyis bal szemem sarkából) mint látható a szomorúságtól félrebeszélek, rárúgva egyet bal orcámra, mikor is azt hittem hogy azon a fedett konyhában képes leszarni egy madár, és eltávozott ékszereim sorából. Szóval esetleg aki még megfordul eme helységben - és reménykedve gondolom h addig mindjárt zárnák személyiség nem takarít alaposan - rátalál eme számomra igen becses piercing tartozékra az kérem jelezze felém és igérem meghálálom fáradtságos kutatását egy pohárka valamivel :)
Gondoltam átérzi mindenki a helyzetem (és vesztett már el piercinget ) és megnövekszik a tokaj forgalom is és mindenki a konyhában szorgosan az én elkóborolt piercingem keresi majd.
Ja igen a leírás mert hát nem mindegy milyen színűt juttattok vissza hozzám :) fekete gömböcske és van benne fehér nem egyenes vonalacska.

Szóval előre is köszönöm :)

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr65164478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.09.13. 15:19:59

Megértem. Én az ingemmel jártam hasonlóan. Fel is hívtam a figyelmet rá akkor, de senki nem hallgatott rám, és csak kikacagtat. AZ IRREDENTA HASZNÁLATI TÁRGYAK IGENIS VESZÉLYT JELENTENEK!!!!
süti beállítások módosítása