Láttam már sok szart életemben. Nem szoktam meglepődni sok mindenen, Subbáknak hála. Túléltem már az öööööööt utcaiakat, megszenvedtem a radadádá dádá dadadédé-vel, de most, most igazán nem tudok dönteni. Ez egy vicc lenne? Vagy halál komolyan gondolták? Viccesnek nem vicces, szóval remélem hogy komoly. De ha meg komoly, akkor valami nagy baj van. Geszti Péter, ez a TE hibád!!!

Gyula G- Brutális csongrádi gengszterek. Értelmezhetetlen, hogy ebből mit akartak kihozni, hogyan, és legfőképp: miért? A piros bézból sapka vajon utalán a Bloods-ra? Elvégre East side. A kirabolt srác meg kékben van. Vagy csak én magyarázom bele? A szöveg annyira kemény, mint Fekete László.

Error, valamit kövess el, hogy hangokat is hallj. Mielőtt rosszmájúan megjegyezné bárki, Error nem skizofrén.

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr4239509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ErrorFlynn 2007.11.23. 16:59:45

ott egy zsernyák
figyejjé zsernyák ne nézz rám

honnan tod, nem vagyok skizó?
_baljóslatú_

mindent elkövettem, és hallotam hangokat, ez iten valódi, nem tom, mit értetlenkecc, ők is megmongyák, miközben nyiszatolják a bugylibicskával a porcukrot, és simán lerúgják a város lekkeményebb legényét, a Kék Kidet, aki kifekszik oldalra egybő', megmongyák neked arcba, hogy ez igazi. nem tom, mit nem hiszed el, mikor a kerítésre is fellógaszkodnak, hogy gengszteri féltestes fordulattal sandíthassanak vissza a kamerába, nem értem, ez neked mé nem elég bizonyitték.

ErrorFlynn 2007.11.23. 17:07:08

-1:57 és -1:54 között. ez a mozzanat őrületes, és süt belőle a brutális realitás.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.11.23. 17:08:31

Hmm, én már Subbán felfigyeltem remek rap technikádra. Nem akarsz egy lemezt?;) Ahogy olvastam a szöveget, hallottam alapnak ezt: youtube.com/watch?v=B_EbL7TC0P4

Error- csak feltételezés;)

ErrorFlynn 2007.11.23. 17:14:51

na, reppelést még ezidáig nem néztek ki belőlem, pedig olyan jól biztos tudnék, mint a brutális csongrádiak... :-)
néha meg tom oldani, hogy hangot varázsoljak, de azért ne feszítsük a húrt. az első 30 mp elég lesz grafitiből?

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.11.23. 17:20:49

Én elismerem a képességeid, de azért ne vegyél rá mérget, hogy a csongrádiakat túlszárnyalod.

Hmm, és fűszálakon vagy borospoharakon kísérleteztél?

ErrorFlynn 2007.11.23. 17:47:22

tudok fű-, pontosabban tarackszárral élesen fütyülni, vagy sípolni, vagy hogy hívjam azt a hangot.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.11.23. 18:03:15

Na, ez az ami nekem soha nem ment. Nem vagyok valami muszikus alkat

ErrorFlynn 2007.11.23. 18:08:46

nem, az nem muzsika. csak hang.
megyek, vár a szülinapi partim ;-)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.11.23. 18:29:44

No, akkor ne igyál kevesebbet, mint amit én tennék;) És mégegyszer boldog-boldog:)
süti beállítások módosítása