Ákoos 2007.12.21. 15:45

Karácsonyi eset

Na idén újra megjártuk, kedves szülőmmel vásárlásba indultunk,(jelzem ez volt az első hiba)célunk az egyik hipermegagiogamárkett volt(második hiba) . Nosza nekivágunk az amúgy tíz perces útnak, naná hogy negyvenig tartott, de nem csüggedünk irány a parkoló, hely az nista de van baleset, de az legalább három ,hogy örvendezzünk( örvendeztünk is). Valahogy megkaparintjuk az utolsó kosarat egy nénike elől ( tudom gonosz vagyok), de ez már gyanús volt, míg az előbbieken meg se lepődtem. Na valahogy be toljuk a szekeret a létesítmény gyomrába ahol is mintha egy másik ország, nevesen ámerika, florida hurrikán elötti óráiban jártunk volna. Az emberek mintha az életük múlna rajta , vásárolnak, és a legjobb mindegy hogy az hal, kenyér vagy pulóver mindenki vesz mindent. Még az a szerencse hogy ketten mentünk mert nem fértünk volna el. De a legjobb része a végén ért minket, amikor is a pénztárnál egy fia lelket sem lehet találni ami aztán a leg gyanúsabb volt az egészben, kérdem én akkor mi a fenét csinálnak itt ennyien ha nem vesznek semmit!? No de nem azét mintha nem lett volna jó ennyi megpróbáltatás után egyedül állni a pénztárba de én akkor se értem, szekta gyűlés, vidám vasárnap vagy mi fene történik ott? Ha valaki tudja a válasz én szívesen venném , már ha nem aludtatok el közbe.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr7271503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása