Ha Ön neonáci, a legjobb helyen jár, alkossa meg papát. Ha nem az, ne izguljon, azt is megértjük, akkor se keseredjen el. Ha Heroes fan, szintén itt a helye. De miket is csacsizok, keseredjen csak, és legyen Ön is EMO.

Én EMO-s lettem, szóval csudi izgatott vagyok. Pontosabban magamévá tettem örökbe fogadtam egy EMO-st. Őt. Szívesen kitenném a képét, de akkor nem kattintotok rá, és nem lesz híres az EMO-m. Nem is én lennék, ha nem basztam volna el a nevét. MikorKa Kálmán, na persze...

De csudiba vele, kattintsatok sokan rá léci,léci, hogy minél híresebb legyen, és ne legyen depi, mert akkor öngyi lesz IKSZDÉ (coming out: ettől az ikszdéétől azért közel vagyok egy önnyakleves kiosztásához).

Akik 1990 előtt születtek, és nem tudják, kikről is beszélünk, azoknak ajánlom az Index idevágó írását, a többiek tájékozódnak az EMOgochi oldalról:

Az emósok (emo <= emotion = érzelem) olyan 15-18 éves "általában félszemű" emberek, akik az elnyomás elleni tiltakozásukat és saját lelkivilágukat fekete ruhák viselésével, kiegyenesített fekete és/vagy színes hajukkal és különböző EMÓS zenék hallgatásával fejezik ki. Továbbá az élet értelmetlen - az emósok szerint.

Sajnos nem derült ki az elnyomás mibenléte, de szerintem annyira retteg az író tőle, hogy nem is merte megfogalmazni. Biztos mami-papi megbüntetné ezért is, és mehet a nyári suleeba, amit már nem szerizne IKSZÉÉÉÉÉ.

Gyertek és csatizzuk meg, kinek mi a véleménye, és pls xerizzétek MikorKa Kálmán-t IKSZDÉÉÉÉ

 Apropó, és azt ismeritek, hogy egyik szeme sír, a másik haj?

(köszi Kretén)

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr84584372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emogochi · http://emogochi.eu 2008.07.25. 18:29:37

Üdv! Nagyon örülök, hogy felkerülhetett az oldalam erre a megtisztelő helyre az Ön Blogján! Azonban sajnos azt kell mondanom, hogy az oldal készítője nagyon nem emós, nem szereti az emókat, de nem is utálja őket. Tehát mivel jómagam nem vagyok emocionális, nem tudom mi a szart kell az életen utálni, nem tudom mi a szarnak kell egy *kicsit* öngyilkosnak lenni, meg ilyenek IKSZDÉÉÉ.

Nem egy véresen komoly oldalnak készült, szóval az ilyeneket, hogy miféle elnyomás ne várja senki, hogy én megmondom. Mert fasztudja. Ha van jobb ötlet szöveghez, várom válaszként.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.07.25. 20:17:18

Kedves Emogochi,

örülök a hozzászólásodnak, de bevallom, nem értem, hogyha nem véresen komoly, nem vagy emos, nem kifejezetten érdekel az egész, akkor mi a probléma a poszttal?

emogochi · http://emogochi.eu 2008.07.27. 23:39:55

Probléma nincs, csak gondoltam közlöm, hogy nem vagyok emós, és az oldal nem egy fanpédzs az imóknak, hanem egy sima nevelde.

Csavargo77 2008.07.28. 11:15:37

Mikorka Kálmán:).Csinos!
A 12, lassan 13éves hugomon is kezdtem felfedezni imóra utaló jeleket.De rögtön a testvéri szeretet brutálisabb eszközéhez nyúlva megmondtam neki, hogy valószínüleg a saját hátgerincével verem agyon!Zenei téren már kezdek javulást látni.Kért tőlem Rammstein albumokat.Fog ez menni...:)
süti beállítások módosítása