Doctor 2009.01.17. 17:29

E!

A mai nap egyszerűen KATASZTROFÁLIS volt. Nem elég, hogy egyszerre tanulok nemzetközi jogot, közigazgatási jogot, valamint közpolitikát. Nem... Csörög a telefon és beleszól egy bátortalan női hang, hogy ugyan keressem meg a lányát. ( O.O ?!?!?!?!?!?!?!??!!?) Meg ha már elkezdem a keresést az urát is. Azaz már nem sokáig az ura, mert épp válófélben vannak. Mindenzt így kb egylevegővel. Megkérdeztem, hogy biztos-e benne, hogy jó számot hívott, de ekkor elmondta, hogy tuti, mert elvileg ebben a házban laknak ők is. Meg, hogy ha esetleg itt lennének, akkor csak kérdezzem meg, hogy csak "lazítanak", vagy "a nagymamánál vannak", vagy tényleg el vannak-e tűnve. E! Itt bevallom elkezdtem kifele nézegetni az ablakon, hogy tuti valami kandikamera, de sajnos nem... És hogy jönne ő is keresni, csak ugye a fagyos utak. És most jön a lényeg. Megígértem neki, hogy megvizsgálom a lakást, és ha ott vannak, akkor megkérdezem tőlük, hogy el vannak-e tűnve. Ekkor a hölgy szólt, hogy tegnap még tuti itthon voltak, mert beszélt velük telefonon. Csak ma már nem tudja a férje számát (O.O ?!?!?!??!?!?!?!?!?). Hát én követtem az utasításokat megnéztem a lakást, aminek ajtajáról és a kilincsen lévő 42 mm porról arra következtettem, hogy legalább másfél éve nem nyúlt hozzá senki. Kopogtattam is. Majd közöltem a "megbízómmal", hogy nem jártam sikerre. Erre ő mondta hogy semmi baj, azért majd napi rendszerességgel tájékoztat, hogy megvannak-e már (O.O ?!?!??!?!?!??!???!?!). Mindezek tetejébe rátaláltam erre:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr7883827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szöle 2009.01.17. 20:07:12

ez most komoly?A dokit zaklatják:D eszembe jutott egy rész az alkonyzónából, mikor egy faszit felhívott egy nő és valami hasonlót mondott...Elkezdtek beszélgetni, jött a crush, stb...és kiderült, hogy a fószer valami nyilvános téren lévő szoborral beszélt telefonon..és az a szám nem is létezett....Bro ajánlom az Odaát pár epizódját...=)

ja mellesleg már vagy félórája ezt a buzi pi-t dúdolom...:D:D:áááááááááááááá

Szöle 2009.01.17. 20:17:00

ezkurvajóóóóóó:D

Anatole · http://www.cartoonheroes.blog.hu 2009.01.17. 23:01:34

mind a kettő érdekes.... van valami fejlemény az eltűnt emberekkel kapcsolatban? bírnám, benyitnál a lakásba és ott figyelne Osama bin Laden

Doctor 2009.01.18. 09:59:53

DE VÁRJÁL! Este csörög a telefon ismét és a hölgy hívott, hogy az egyik gyereke, mert amúgy 3 van felhívta, akiknek amúgy ő az anyja. (O.O ?!?!?!?!?!??!?!?!)

Szöle 2009.01.18. 10:42:25

add már meg neki a számom:D:D:D:D:D

Szöle 2009.01.18. 10:45:51

öregem...nem tudok szabadulni ettől a Pi-daltól...már vagy 40x megnéztem, illetve hallgattam..(O.o) sztem ez hipnotikus :'(

csavargo 77 2009.01.18. 11:06:16

Fakk.
Már én is ezt dúdolom.
Köbgyökdal nincs?:)

Emperror · http://mobilmenetrendek.try.hu 2009.01.18. 11:25:41

Ha már így belejött mindenki, feltöltöttem a dalszövegét:

data.hu/get/1100724/pi_data.txt.html

Anatole · http://www.cartoonheroes.blog.hu 2009.01.18. 23:50:42

@Doctor: igazán örülhetnél, hogy csak egy pszichopata nő zaklat. engem hivogatott egyszer egy mazochista buzi, és próbált rávenni, hogy verjem el egy szíjjal.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.01.19. 01:03:57

@Anatole: A történet folytatásáról persze hallgatsz...

Anatole · http://www.cartoonheroes.blog.hu 2009.01.19. 01:06:08

b@Bányapeat: hehehehehhe, nyilván nem voltam hajlandó elverni, tudjátok, hogy homofób vagyok (pedig azt mondta, fizet érte), de egyszer megírom, mert baromi tréfás sztorik vannak róla (pl. a pap cimborám is tárgyalt vele)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.01.19. 01:09:49

@Anatole: baszki, egyes szubkultúrákban pénzt áldoznak arra, h melegeket verjenek, amikor felvonulnak, tojást vesznek, stb. neked még fizettek is volna... bazmeg, ezért tart itt ez az ország, semmi üzleti érzék.

Egy vicc jutott eszembe, arab-izraeli háború. Ali üldözi tankkal Izsákot, lő rá, mint állat, de elfogy a skúló. Izsák megáll, hátraszól. Mi van Ali? Nincs több golyó? Mire Ali szomorúan: Nincs. Ejnye-ejnye-mondja Izsák- és nem akarsz venni?

És hol tart ma Izrael?

Anatole · http://www.cartoonheroes.blog.hu 2009.01.19. 01:12:49

ja, de ha a verésnek örül, akkor az egész értelmét veszti.

Anatole · http://www.cartoonheroes.blog.hu 2009.01.19. 02:36:22

@Bányapeat: nemtom te hogy vagy vele, de én nem élvezném egy csupasz férfisegg nadrágszíjjal csapkodását

Doctor 2009.01.19. 11:40:55

És íme így jutunk el egy felkéréstől, ami emberek felkutatását célozza a csupasz férfiseggekig.

Szöle 2009.01.19. 17:10:19

na de ha a nadrágszíj 3oldalú pengékkel van kirakva és üvöltenek a samponok???!!O.o
süti beállítások módosítása