Szöle 2009.06.11. 08:30

agyizomfrász

Nos, midőn szenvedék majd 2000 oldal általrágásával, hogy megfeleljek a szaktekintélyeknek a holnapi számonkérésen, ami már mai ugye, mint arra most szíveskedtek felhívni figyelmem.

Szóval mindezidő alatt kellemes nedűmet kortyolgatva merengtem a parlamentarizmus, valamint a politikai gondolkodás rejtelmeiről mikor arra lettem figyelmes, hogy BoroSchlett a jegyzetem. Nincs mit tenni, ezt intő jelként értelmezve nyugovóra térek. De ezidőalatt hipotalamuszom rejtekén egy -számunkra a megváltást jelentő- triletteriális képződmény sejlik fel, mely hajnali 08:30 perckor manifesztálódik aranyglóriában a poltanszéken, elvakítva elmém, reményt táplálva szívembe:

 

H.L.P.!!!!

 

Isten engem úgy segéljen.

ohh és egy kis muzsik( na jó az én vok), szal zene:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr951177939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása