Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.






Csilláut 2007.08.31. 15:59

Vibri-sztori

Akkor belecsapok a közepébe. Ha tehetem mindennap felmegyek az origo.hu-nak a tabu nevezetű oldalára. Aki járt már arra, az tudja miről beszélek. Aki pedig nem, annak csak annyit, hogy szerintem érdekes és igen feltáró...Van ott minden, ami a TÉMÁHOZ kapcsolódik. Én leginkább olvasni(okulni) szoktam.

Legutóbb őszintén meglepődtem, mikor azt tárgyalta egy cikk, hogy mostmár lehet segédeszközöket bérelni, hogy elkerüljük az estleges pénzkidobást, ha mégsem tetszene a megvásárolt vibrátor, vagy análplug. Az análplugról jut eszembe, hogy Amerikában már bárkinek a képmására gyártanak.Ez volt a cikk címe: "Dugja fel magának George Busht!" De megformáztathatjuk Paris Hiltont, vagy a szomszéd fiút/lányt, aki éppen tetszik, némi pénzmag ellenében.

Szóval vissza az elejére. Állítólag nagy sikere van annak a honlapnak, ahonnan bérelni lehet, és napról-napra nő a kuncsaftok száma. Gyakorlatilag bármilyen segédeszközt házhoz szállítanak, lefertőtlenitve, barna papírdobozban, hogy a postás ne tudja mit visz házhoz. Na persze...

Sőt, mostmár "csemegekosarat" is rendelhetünk, amelyben már nem a megszokott csoki, pezsgő, kávé, és alkoholos italok kerülnek, hanem művagina, műpénisz, guminő, masszázsolaj és bilincs.Vagy bármi, amit szem, száj megkíván.:)

Egy másik iromány, azt taglalja, hogy egy valamire való embernek az alapkészletéből, nem hiányozhat: a vibrátor, a dildo, a péniszgyűrű, a jelmezek, a punci és farokízesítő krémek, a masszázsolaj és síkosító. És néha a bilincs sem árt, hátha párunk rosszalkodott:)

A vibrik közül már annyi féle van, hogy nehéz lenne mindet felsorolni. De egy top5-be belesűrítem a legnépszerűbbeket!

Akkor kezdem az ötödikkel, ami szerintem inkább vicces mint izgató. Ez a péniszáll, ami nem vibrál, de az embernek mindkét keze szabadon marad, használhatja másra, vagy máson...

 

 

 

 

 

Negyedik helyezett: a már említett análplugok. Igen, az ott Paris...:)

 

 

 

 

 

A harmadik helyezettünk nagyon praktikus, és bármely női táskában elfér...És akár az iskolában, vagy munkahelyen használhatod, de csak halkan. Ezek a rúzsvibrátor és telefondildo névre hallgatnak.

 

 

 

 

 

Az előkelő második helyen az úgynevezett nyuszi található, amely bármely nő kedvence lehet, mivel intenzíven izgat minden olyan területet, amit néhány pasi nem talál. Aki látta a Szex és New Yorknak azt a részét, amikor Charlotte annyira megszerette az ő nyusziját, hogy nem volt hajlandó kimozdulni az ágya melegéből, az tudja mire gondolok.

 

 

 

 

 

 

A első helyezettje a top5-nek, a vibrátorok Mercédesze, a luxus vibri, ami nem csak szép, de kijelzője is van, meg cserélhető masszázsfejei, és annyi gomb, mint egy univerzális távirányítón. Jah, és USB csatlakozót is adnak hozzá, mert különböző masszázsprogramokat lehet rátölteni a mellékelt CD-ről. Állítólag Kate Moss is ezt használja. Potom 400 dollárba kerül.

 

 

 

 

Szóval, a 21. században már mindent megkaphat a tisztelt nagyérdemű, hogy feldobja vagy kiegészítse egészséges, vagy épp a beteges szexuális életét.

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr99153992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dey · http://c64rulez.blog.hu 2007.08.31. 23:27:42

Bázzzz... Én meg aszittem az a menő aki jól tud nyalni... :)

No comment...

:P :P :P

Iléyen buttplugot gyártanak fényképről is? Mert a 'doktóré'-t (igen, rá gondolok,hehe) szívesen feldugnám. Úgyis tele van vele a f*szom... :) (ezé megöl)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.09.01. 13:46:47

Hát,tartott vagy fél percig, míg leesett,kire gondolsz:D

erős hányinger · vault13.extra.hu 2007.09.01. 14:50:21

Dey: fakk!!! Gondolkodtam rajta, h kimoderáljalak, de rendi vagyok (nem veled, inkább a szólás szabadságával :P) Inkább úgy döntöttem, h ezentúl csak Ánusz hadnagynak foglak szólítani. ;) :-P Puhább, szárazabb, kellemesebb érzés.

A témához, akit érdekel (angol):
www.geeknews.co.za/use-your-ipod-vibrator-sparingly/
Érdemes elolvasni; kis vicces & tanulságos. Gyerekek, mindig figyeljetek arra, h mit hordtok magatokkal az utcán! :)) :)) :))

erős hányinger · vault13.extra.hu 2007.09.01. 17:19:22

Bp:
Hmm... Akkor mégis én néztem el vmit. Segond, majd belenyúlunk abba a rights management-be :D

1ébként is, Unixos srácon pólófelirat: "Bow before me for I'm root."

Khmm... Erről le fogok szokni. Ígérem.
süti beállítások módosítása